تعمیرگاه اسکوتربرقی

تعمیرات اسکوتر برقی شما ، با ما ! "اسکوتر مارت"

سلام خدمت شما عزیزان و همراهان اسکوترمارت برای رفع ایراد و تعمیر اسکوتر برقی میتوانید با بخش  تعمیرات اسکوتر برقی  ما تماس حاصل فرمایید و مشکل هاوربرد خود را عنوان کنید ممکن است با راهنمایی تکنیسین های ما ایراد اسکوتر برقی شما بر طرف شود در غیر اینصورت میتوانید دستگاه را برای ما ارسال کرده و یا بصورت حضوری تشریف بیاورید.و اسکوتر برقی را به ما تحویل دهید، نحویه تعمیرات در گروه مهندسی اسکوترمارت به این صورت است که پس از کارشناسی و اعلام هزینه و توافق شما  عزیزان انجام میشود پس از رفع ایراد، دستگاه تست میگردد تا اطمینان از حل مشکل اسکوتر برقی  حاصل شود و پس از آن برای شما ارسال میشود.


تماس با تعمیرگاه اسکوتر مارت


ایرادات ور خرابی های اسکوتر های برقی:

.1ز کار افتادن چرخ های اسکوتر برقی

2.نداشتن تعادل در اسکوتر برقی

3.چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر برقی

4.خاموش نشدن اسکوتر برقی

5.از کار افتادن یک طرف اسکوتر برقی

6. خاموش شدن اسکوتر برقی در حین حرکت

7. شارژ نشدن اسکوتر برقی

8. روشن نشدن اسکوتر برقی

9. روشن ماندن چراغ های اسکوتر برقی


تعادل نداشتن اسکوتر هوشمند

تعادل نداشتن اسکوتر هوشمند یکی از رایج ترین مشکلات اسکوتر برقی است که نیاز به تعمیر اسکوتر هوشمند است. برای حل این مشکل بهتر است در ابتدا اسکوتر هوشمند خود را ریست کنید، در صورتی که بعد از ریست کردن این مشکل شما حل نشد، بهتر است تا ژیروسکوپ را بررسی کنید. دوباره توصیه می کنیم تا از باز کردن اسکوتر هوشمند خودداری کنید و پیشنهاد می کنیم که جهت تعمیر اسکوتر هوشمند به تعمیرکاران متخصص و مجاز مراجعه کنید.

چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر هوشمند

در حالت کلی در اسکوتر هوشمند، روشن شدن چرغ قرمز به معنی اتمام شارژ اسکوتر است ولی در صورتی که شما به صورت صحیح وارد اسکوتر شده اید و بعد از سوار شدن چراغ قرمز روشن شود، این چراغ به نشانه این است که اسکوتر هوشمند شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد.

روشن ماندن و خاموش نشدن اسکوتر هوشمند

یکی دیگر از مشکلات رایج اسکوترهای برقی روشن ماندن اسکوتر برقی است. این مشکل زمانی پیش می آید که مدار تغذیه اسکوتر یا همان بخش پاور آسیب دیده باشد. در این وضعیت بهتر است تا اسکوتر هوشمند خود را باز کنید و سوکت باطری اسکوتر را جدا کنید تا باطری اسکوتر تخلیه کامل نشود، در این صورت اگر باطری اسکوتر تخلیه شود، دیگر هیچگاه شارژ نمی شود. باز برای شما توصیه می کنیم تا جهت تعمیر اسکوتر هوشمند به تعمیرکنندگان مجاز مراجعه کنید.

عدم کارکرد صحیح چرخ های اسکوتر

در این مشکل باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در صورتی که چرخ های اسکوتر هوشمند شما به صورت صحیح کار نکند، شما می توانید با استفاده از ریست کردن این مشکل را حل کنید ولی در برخی مواقع نیز حتی با ریست کردن این مشکل حل نمی شود.

حتی در برخی مواقع مشاهده شده است که برخی از کاربران بیان می کنند که زمانی که بر روی اسکوتر هوشمند خود می ایستند، چرخ اسکوتر هوشمند حرکت نمی کند و بدون توجه به اینکه این دستگاه ها بسیار حساس و تخصصی هستند، اقدام به باز کردن آن می کنند و علاوه بر اینکه نمی توانند دستگاه را تعمیر کنند، مشکلات آن را نیز افزایش می دهند و در نهایت جهت تعمیر اسکوتر هوشمند خود به تعمیرکاران متخصص مراجعه می کنند.


تلفن تماس


تعمیرات اسکوتر ناین بات

1_روشن نشدن اسکوتر ناین بات

2_ سفت شدن چرخ های اسکوتر ناین بات

3_ چشمک زدن چراغ اسکوتر ناین بات

4_ خارج شدن از حالت کالیبره

5_ شارژ نشدن اسکوتر ناین بات

6_ خاموش شدن در هنگام حرکت

7_ شکستگی پین نگهدارنده دسته اسکوتر ناین بات

8_ خالی شدن باد لاستیک اسکوتر ناین بات


روشن نشدن اسکوتر ناین بات : 

در این مواقع احتمال خرابی دو قسمت می باشد. باتری دستگاه یا مین برد دستگاه قسمت ورود که احتمال سوختگی چند قطعه که لازم است دستگاه را برای چک و بررسی به تعمیرگاه ارائه دهید.

خرابی باتری اسکوتر ناین بات و نگهداری ازآن:

باتری یکی از قسمت های مهم هر دستگاه است با خرابی آن اسکوتر برقی از کار می افتد. برای جلو گیری از این اتفاق باید چند نکته را رعایت کرد. نکاتی ماننده:

1_ شارژ و دشارژ کردن های منظم 

2_ کنار نذاشته شدن طولانی مدت

3_ رعایت آ لارم های باتری 

4_ ضرب نخوردن پک باتری ها